آ

  • آزار عاطفی اثربخشی آموزش عملی مهارت‌های ارتباط صمیمانه بر سبک‌های عشق‌ورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]

  • آمیختگی شناختی بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

  • آموزش اختصاصی سازی حافظه مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

  • آموزش مهارت‌های ارتباط صمیمانه اثربخشی آموزش عملی مهارت‌های ارتباط صمیمانه بر سبک‌های عشق‌ورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]

ا

  • اتحاد درمانی مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]

  • اجتناب تجربه‌ای بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

  • اختتام زودرس مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]

  • اختتام موفق مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]

  • اختلال استرس پس از سانحه تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]

  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]

  • اختلال بی نظمی خلق مخرب شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]

  • اختلال های روانی مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]

  • اختلال وسواس تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]

  • ارتقاء امید مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • استحکام من روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان. [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]

  • استرس بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

  • استرس روان‌شناختی Prediction of Depression, Anxiety and Stress in the Period of Social Distancing Due to Coronavirus Based on Psychological Flexibility, Dysfunctional Attitude and Coping Strategies [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 2-16]

  • اضطراب اجتماعی رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]

  • اضظراب اجتماعی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • اعتبار ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]

  • افکار خودکشی پیش بینی افکار خودکشی براساس سبک‌های هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]

  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی Prediction of Depression, Anxiety and Stress in the Period of Social Distancing Due to Coronavirus Based on Psychological Flexibility, Dysfunctional Attitude and Coping Strategies [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 2-16]

ب

  • بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]

  • باورهای سلامت بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

  • باورهای وسواسی رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]

  • بیش کلی‌گرایی مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

  • بیماران مقایسه اتحاد درمانی در بیماران با اختتام موفق روان درمانی و بیماران با اختتام زودرس روان درمانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 29-60]

  • بیماری پارکینسون مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

  • بیماری قلبی عروقی بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی آموزش عملی مهارت‌های ارتباط صمیمانه بر سبک‌های عشق‌ورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرگردانی ذهن [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 91-118]

  • پاندمی Prediction of Depression, Anxiety and Stress in the Period of Social Distancing Due to Coronavirus Based on Psychological Flexibility, Dysfunctional Attitude and Coping Strategies [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 2-16]

  • پذیرش خود پیش بینی افکار خودکشی براساس سبک‌های هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]

  • پیش‌زبانی اثربخشی برنامه مداخله پیش‌زبانی خانواده محور بر مهارت‌های هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]

ت

  • تاب آوری تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 77-116]

  • تاخیر ارتباطی اثربخشی برنامه مداخله پیش‌زبانی خانواده محور بر مهارت‌های هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]

  • تجربه زیسته تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 77-116]

  • تعهد زناشویی پیش‌بینی تعهد زناشویی براساس سبک‌های حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]

  • تنش زناشویی اثربخشی آموزش عملی مهارت‌های ارتباط صمیمانه بر سبک‌های عشق‌ورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]

  • تنظیم هیجان رابطه باورهای وسواسی والدین و اضطراب اجتماعی در فرزندان با واسطه تنظیم هیجان در دانشجویان دختر [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 37-68]

  • تنظیم هیجان روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان. [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]

ح

  • حافظه زندگینامه‌ای مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

خ

  • خانواده‌محور اثربخشی برنامه مداخله پیش‌زبانی خانواده محور بر مهارت‌های هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]

  • خشونت خانگی تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]

  • خلق مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

  • خود ارزیابی منفی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • خودآسیب رسانی روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان. [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]

د

  • دانش آموزان شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]

  • دانش آموزان تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 77-116]

  • دانشجویان بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرگردانی ذهن [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 91-118]

  • دانشجویان پیش بینی افکار خودکشی براساس سبک‌های هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]

  • درمان چند بعدی معنوی God- Oriented Spiritual Psychotherapy: A multidimensional approach (Protocol Validation) [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 37-54]

  • درمان معنوی خداسو God- Oriented Spiritual Psychotherapy: A multidimensional approach (Protocol Validation) [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 37-54]

ر

  • رفتارهای ایمن مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرگردانی ذهن [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 91-118]

  • روایی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]

  • روابط بافتی روابط علّی ساختاری استحکام من و روابط بافتی(جو عاطفی خانواده،ارتباط با همسالان و پیوند با مدرسه) با رفتارخودآسیب رسانی در نوجوانان با میانجی‌گری تنظیم هیجان. [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 148-177]

  • رواندرمانی معنوی God- Oriented Spiritual Psychotherapy: A multidimensional approach (Protocol Validation) [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 37-54]

  • روانشناسی اسلامی God- Oriented Spiritual Psychotherapy: A multidimensional approach (Protocol Validation) [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 37-54]

ز

  • زوج درمانی هیجان مدار تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر اختلال استرس پس از سانحه ناشی از خشونت خانگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 118-146]

س

  • سیاست‌گذاری داده‌محور بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

  • سبک‌های حل تعارض پیش‌بینی تعهد زناشویی براساس سبک‌های حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]

  • سبک‌های عشق‌ورزی اثربخشی آموزش عملی مهارت‌های ارتباط صمیمانه بر سبک‌های عشق‌ورزی، بهزیستی روانشناختی، آزار عاطفی و تنش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 119-147]

  • سبک‌های هویت پیش بینی افکار خودکشی براساس سبک‌های هویت و پذیرش خود در دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 149-174]

  • سرگردانی ذهن بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرگردانی ذهن [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 91-118]

  • سیستم عاطفه مثبت تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]

  • سیستم عاطفه منفی تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش سیستم عاطفه مثبت طبق معیارهای دامنه پژوهش در افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 162-193]

  • سلامت روانی بررسی نقش انعطاف ناپذیری روانشناختی و باورهای سلامت در سلامتی روانشناختی بیماران قلبی عروقی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-28]

ش

  • شفقت خود پیش‌بینی تعهد زناشویی براساس سبک‌های حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]

  • شیوع شیوع شناسی اختلال بی نظمی خلق مخرب در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 195-222]

ع

  • عوامل روان‌شناختی مقایسه اثربخشی بسته درمانی مبتنی بر عوامل روان‌شناختی مرتبط با بیماری پارکینسون و آموزش اختصاصی سازی حافظه (MEST) بر خلق این بیماران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 127-160]

ف

  • فاصله اجتماعی Prediction of Depression, Anxiety and Stress in the Period of Social Distancing Due to Coronavirus Based on Psychological Flexibility, Dysfunctional Attitude and Coping Strategies [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 2-16]

  • فشار روانی بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

ک

  • کرونا بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

م

  • مدل ریو بررسی فشار روانی جامعه در همه‌گیری کووید19 به منظور سیاست‌گذاری داده‌محور در مدیریت سلامت [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-98]

  • مطالعه کیفی تدوین الگوی آموزشی تاب آوری دانش آموزان مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموزان تاب آور؛ یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 77-116]

  • معنویت God- Oriented Spiritual Psychotherapy: A multidimensional approach (Protocol Validation) [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 37-54]

  • مقیاس اعتیاد به خرید حضوری ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتیاد به خرید حضوری در نمونه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 41-75]

  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-39]

  • مهارت‌های مقابله‌ای Prediction of Depression, Anxiety and Stress in the Period of Social Distancing Due to Coronavirus Based on Psychological Flexibility, Dysfunctional Attitude and Coping Strategies [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 2-16]

  • مهارت‌های هیجانی-اجتماعی اثربخشی برنامه مداخله پیش‌زبانی خانواده محور بر مهارت‌های هیجانی-اجتماعی کودکان زیر دو سال با تاخیر ارتباطی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 179-202]

ن

  • نارسایی شناختی اثربخشی بازتوانی شناختی مبتنی بر کامپیوتر بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-90]

  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی پیش‌بینی تعهد زناشویی براساس سبک‌های حل تعارض زوجین، شفقت خود و ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-36]

  • ناکارآمدی شناختی Prediction of Depression, Anxiety and Stress in the Period of Social Distancing Due to Coronavirus Based on Psychological Flexibility, Dysfunctional Attitude and Coping Strategies [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 2-16]

و

  • ویرس کرونا Prediction of Depression, Anxiety and Stress in the Period of Social Distancing Due to Coronavirus Based on Psychological Flexibility, Dysfunctional Attitude and Coping Strategies [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 2-16]

login